Drodzy klienci, 
Sklep internetowy biomaniac.pl przechodzi obecnie konserwację aż do końca października 2020. Wszystkie wysyłki kurierskie są tymczasowo wstrzymane. W związku z tym zamówienia prosimy kierować do nas mailowo (sklep@biomaniac.pl),(biuro@biomaniac.pl) lub telefonicznie (71 797 50 10). UWAGA! Większość naszych cen na stronie sklepu internetowego jest obecnie nieaktualna. Możliwość płatności jest również wyłączona. Sklep internetowy już wkrótce wróci do normalnego trybu pracy. Bardzo prosimy o cierpliwość  Zapraszamy do naszego sklepu stacjonarnego codziennie od 10:30 do 17:30 oraz w soboty od 10:00 do 14:00.



Zasady dostawy zamówionych produktów:

Wysyłki są realizowane maksymalnie w ciągu 4 dni roboczych od momentu otrzymania potwierdzenia wpływu płatności.  Wyjątek stanowia towary aktualnie niedostępne lub na zamówienie. W takiej sytuacji Kupujący jest niezwłocznie informowany o przewidywanym czasie dostawy/wysyłki lub o możliwym wydłużeniu czasu realizacji zamówienia. W przypadku produktów "na zamówienie"  termin realizacji wynosi 7 dni roboczych. Towar wysyłany jest na terenie Polski kurierem.

 

Cennik wysyłki paczki do 30kg:

1. Płatność przelewem na konto (przedpłata) - 20 zł.

2. Możliwy jest również osobisty odbiór zamówienia we Wrocławiu. Wtedy  dodatkowe koszty nie są naliczane.

3. Nie wysyłamy przesyłek z opcją płatności: ""za pobraniem".

 

Przy zamówieniu równym lub większym niż 350 zł dostawa gratis*!!!

*dla zamówień powyżej 30 kg obowiązuje indywidualna wycena przesyłki 

UWAGA!

Przesyłkami kurierskimi NIE SĄ dostarczane produkty posiadające specyficzne wymagania transportowe, min: mięso, wędliny, nabiał, ryby świeże, sery, warzywa, owoce ORAZ wody butelkowane, etc. Produkty te dostępne są wylącznie w sklepie stacjonarnym!

Towar do wysyłki jest odpowiednio opakowany i zabezpieczony. Prosimy o sprawdzenie przy otrzymaniu przesyłki, czy nie została ona naruszona podczas transportu.

Stan realizacji zamówienia i przesyłki

Możesz na bieżąco sprawdzić status realizacji zamówienia.

Jeśli podczas zamówienia założyłeś konto - status sprawdzisz po zalogowaniu się.

Jeśli nie zakładałeś konta - sprawdź bez logowania stan realizacji zamówienia (podając numer zamówienia oraz swój e-mail).